برای اجرای ایده تم تولد همیشه بادکنک ها می توانند نقش مهمی را ایفاء کنند بر خلاف تصور بادکنک ها علاوه بر حضور در جشن های کودکانه توانایی این را دارند تا در مدل ها و رنگ های مختلف به عنوان ایده تم تولد مناسبی برای جشن های بزرگسالان نیز انتخاب شوند. بادکنک ها از جمله اقلامی  بوده که در بازار همه رنگی از آن وجود داشته و در مدل های متنوع قابل اجرا می باشند.

ایده تم تولد

همیشه در جشن های مجلل و تشریفاتی و همچنین جشن های ساده و خانگی بادکنک آرایی جزء زیباترین تزیینات بوده که بیش از هر چیزی خود را در مراسمات ظاهر کرده است. بادکنک ها بهترین ایده بوده و می توانند متناسب با جشن خود را به هر گونه ای آرایش دهند به فرض مثال در جشن های تولد کودکانه درون  بادکنک ها را می توان از شکلات های رنگارنگ پر نمود. امروزه بادکنک های فویلی این تنوع را بالا برده و به افراد این اجازه را داده تا طرح و مدل های لوکس تری را برای بادکنک آرایی اجرا نمایند. زیباترین ایده برای اجرای فوق العاده ترین جشن ها این است که بادکنک ها را از کاغذها و مهره های رنگی پر کرده و در بالای سر فردی که سوژه ی جشن است نصب شود و در زمان بریدن کیک تنها با کمک یک سوزن بادکنک ها ترکانده تا کاغذها و مهره های رنگی شکوفایی جشن را چندین برابر کنند.

برای اینکه بادکنک ها حالت جذابتری داشته باشند بهتر است از گاز هلیم پر شوند تا هر قسمت از فضا امکان میزبانی از بادکنک ها را داشته باشد. معمولا در تم تولد دخترانه بهتر است تم هایی انتخاب شود که رنگ های شاد و آرام دارند و می توانند تداعی گر خاطره ای خوش از شخصیت های کارتونی باشد. اما همیشه در تم تولد پسرانه سعی می شود که شخصیت هایی برای تم برگزیده شوند که پرشور و هیجان انگیز هستند پسرها معمولا تمایل دارند تا رنگ های تیره و تند را انتخاب نمایند. تم فوتبالی فوق العاده ترین ایده تم تولد برای پسرها خواهد بود چونکه پسرها همیشه خواستار فضاهای انرژی زا هستند. 

تم تولد پسرانه بتمن