جشن تولد یکی از به یاد ماندنی ترین جشن های هر فردی در طول زندگی اش می باشد. امروزه افراد بسیاری برای برگزاری این جشن از خدمات مجالس استفاده می کنند و با بهترین تشریفات و خدماتی که از این کترینگ ها ارائه می شود جشن بی نظیری برگزار می کنند.

جشن تولد

جشن تولد از جمله مراسم هایی می باشد که در سراسر جهان به صورت هر ساله برگزار می شود و برای سنین معین و افراد خاصی محدود نمی باشد. با گرفتن جشن تولد می توان لحظات بسیار شاد و پر از هیجانی را در کنار دوستان و آشنایان خود سپری کرد. هر فردی می تواند با توجه به علایق و سلایق خود در سبک های مختلفی این جشن را برگزار کند. در بسیاری از کشورهای جهان برگزاری مراسم تولد به خصوص برای سنین کودکان و جوانان از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است و کمتر افرادی مشاهده می شود که از برگزاری این مراسم شانه خالی کنند. شما می توانید با تدارک دیدن تشریفات تولد برای نزدیکان خود با شکوه ترین و با ارزش ترین لحظات را به آنها هدیه کنید. دیزاین مکان جشن و استفاده از عکاسی و فیلمبرداری و هم چنین به کارگیری مسابقات متنوعی در این جشن می تواند شبی رویایی و به یاد ماندنی برای صاحب جشن و تمامی مهمانان به ارمغان بیاورد.

برگزاری تولد در سالن تولد کودک سویل لند

سالن تولد کودک سویل لند

تشریفات جشن تولد

امروزه تشریفات جشن  تولد همانند تشریفات جشن عروسی از استقبال بسیار خوبی برخوردار می باشد. بسیاری از افراد برای داشتن جشن تولد لاکچری به سمت تشریفات جشن  تولد روی آورده اند. شما می توانید در همه شهر ها موسسه هایی  که مسئولیت برگزاری تشریفات جشن تولد را به عهده می گیرند را مشاهده کنید . این موسسه های تشریفات تولد با اینکه تازه تاسیس شده اند ولی از استقبال بسیار زیاد مردم روبرو شده اند. تشریفات جشن های تولد بزرگسالان با کودکان بسیار متفاوت می باشد. برای مثال تزئین مکان ها و نیز خوراکی ها و موارد بسیار زیاد دیگری متمایز از هم خواهند بود.

برگزاری تولد در سالن تولد کودک سویل لند

سالن تولد کودک سویل لند

منوهای مختلف در جشن تولد

از منوهای مختلف برای برگزاری جشن تولد کودکان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تم تولد: تم تولد همان شخصیت های کارتونی می باشد که شما می توانید در جشن تولد کودک خود با تدارک دیدن آن با توجه به علایق کودکتان به هر کدام از شخصیت کارتونی ثابت کنید که به فکرشان احترام می گذارید.

دی جی جشن تولد: انتخاب گروه موزیک معروف و محبوب، هم چنین انتخاب گلچینی از آهنگ های شاد

بادکنک آرایی: بادکنک آرایی از مهم ترین و اصلی ترین کارها می باشد که در مراسم تولد بایستی تدارک دیده شود و می توان منظره بسیار جالب و جذابی را با بادکنک ها ایجاد کرد. بادکنک ها در انواع مختلف مانند هلیومی و فرم دار و غیره می باشند.

گریم کودک :  گریم یکی دیگر از منوهای جشن تولد به شمار می آید که چه در مراسم تولد کودکان و چه در جشن تولد بزرگسالان می توان در نظر گرفت.

دی جی تولد کودک یا خاله موسیقی

دی جی تولد کودک یا خاله موسیقی

خدمات برگزاری جشن تولد

برای این که مراسم تولد بسیار با شکوه و بدون هیچ گونه نقص و کمبودی داشته باشید ابتدا بایستی لیستی از کارهایی که می خواهید در روز تولد انجام دهید را تهیه نمایید. این کار به شما کمک می کند تا موردی از قلم نیفتد و با ذهن بازتری به تمامی کارها و خدماتی که نیاز دارید بیندیشید و نیز این امر باعث می شود در همان وهله اول بتوانید مقدار هزینه ای که بایستی تقبل نمایید، مشخص شود. برای داشتن یک مراسم  تولد بی نظیر و جذاب بهتر است خوراکی های متنوعی برای مهمانان خود تدارک ببینید و منوی گسترده ای داشته باشید. تا هر فردی متناسب با میل و سلیقه خود از خوراکی های تهیه شده میل کرده و از حضور در مراسم تولد شما احساس خشنودی و رضایت کند. در تهیه انواع اسنک، نوشیدنی، تنقلات و پیش غذا و غذاهای اصلی و غیره برای مهمانان خود می توانید از خدمات سویل لند که در این زمینه فعالیت می کنند کمک بگیرید.

انواع تم هم بصورت آماده هم در صورت سفارش، توسط تیم حرفه ای سویل لند ، طراحی و اجرا خواهند شد.

برای مشاوره رایگان همین حالا تماس بگیرید : ۸۸۵۶۳۳۴۱

حتما به پیج اینستاگرام سویل لند سری بزنید : Sevil.Land