برگزاری جشن تولد کودک

جشن تولد کودک یکی از به یادماندنی ترین جشن های خانوادگی است که شیرینی این روز به یاد ماندنی تا مدت ها در ذهن باقی می ماند. برای داشتن جشنی باشکوه و مناسب با سلیقه خود، مسلماً دغدغه های زیادی وجود دارد. برگزاری جشن تولد کودک با مشاوره و راهنمایی در این زمینه این دغدغه را از بین می برد. تیم حرفه ای و خوش ذوق ما از ابتدا تا برگزاری یک جشن بی نظیر برای کودک دلبندتان همراه شماست. برگزاری جشن تولد کودک دلبندتان با خدمات منحصر به فرد تخصص ماست. با انتخاب خدمات تخصصی ما برای برگزاری جشن تولد کودک دلبندتان، جشن تولدی بی نظیر را برای او رقم بزنید.

سالن جشن تولد کودک

برگزاری جشن تولد کودک در خانه بسیار مشکل بوده و لذت این جشن زیبا را کم می کند. آماده کردن فضای خانه متناسب با جشن تولد کودک مشکل بوده و نیاز به صرف وقت و انرژی با هزینه بیشتر دارد. تیم متخصص و حرفه ای ما در اولین گام به این موضوع فکر کرده و سالنی زیبا با قابلیت طراحی های متفاوت و متناسب با جشن تولد کودک دلبندتان را برای شما عزیزان فراهم آورده است. فضای سالن برای جشن تولد بسیار مناسب بوده و با ظرفیت معقول امکان برگزاری یک جشن بی نظیر را دارد. این سالن با داشتن امکاناتی مانند رختکن، سرویس بهداشتی، آشپزخانه، استودیو عکاسی با تجهیزات فوق حرفه ای، صندلی های مخصوص کودک و بزرگ سال و فضای کافی برای رقص و برگزاری کارگاه های کودکانه یکی از شیک ترین سالن های برگزاری جشن می باشد که به صورت غیر مختلط امکان برگزاری مراسم را برای شما عزیزان فراهم می کند. ارائه خدمات متفاوت از ویژگی های منحصر به فرد تیم تخصصی ما می باشد تا اجرای مراسمی بی نظیر برای شما عزیزان صورت پذیرد.

سرزمین جشن تولد کودک سویل لند

سرزمین جشن تولد کودک سویل لند

موسیقی جشن تولد کودک

مسلماً یکی از فاکتورهای مهم برای داشتن جشنی بی نظیر، موسیقی آن است. موسیقی مناسب برای کودکان با اجرای خاله موسیقی و عمو موسیقی با موسیقی های شاد و کودکانه، فضای مناسبی را برای رقص و پایکوبی کودکان فراهم می کند. ایجاد فضای شاد و فرح بخش در جشن تولد کودک با نواخته شدن آهنگ های زیبا و کودکانه کامل می شود که این مهم با اجرای فوق العاده خاله موسیقی و عمو موسیقی امکان پذیر شده است. کودک دلبند شما می تواند همراه با خاله موسیقی و عمو موسیقی، تجربه خوانندگی را در یک جمع خانوادگی و دوستانه تجربه کند و لذت این روز برایش دو چندان شود. جشن تولد کودک دلبندتان با اجرای موسیقی زنده همراه با خوانندگی و بازی های کودکانه تجربه شیرینی را به ارمغان خواهد آورد. برگزاری کارگاه ها و بازی های کودکانه برای کوچولوهای نازنین بسیار مهیج بوده و جشن تولد کودک را بسیار شاد و لذت بخش می کند. اجرای این بازی ها با موسیقی های شاد، لذت بازی را برای کودکان دوچندان خواهد کرد.

عکاسی و فیلم برداری جشن تولد کودک

در حین برگزاری جشن تولد کودک، ثبت خاطرات به یادماندنی بسیار لذت بخش خواهد بود. تیم متخصص ما با داشتن عکاسان و فیلم بردارهای حرفه ای برای ثبت این لحظات در خدمت شما عزیزان هستند. عکس های ناب از لحظات شیرین و خاطره انگیز از جشن تولد کودک برای همیشه به یادگار خواهد ماند. در کنار داشتن فیلم اصلی از مراسم جشن تولد کودک، کلیپ های منحصر به فرد فانتزی، بک استیج و کلیپ اینستاگرامی نیز برای شما عزیزان تهیه می شود تا خاطرات شیرین این روز خاص به زیبایی حفظ شود. عکس های بسیار حرفه ای در استودیو با تجهیزات کامل و در حین مراسم گرفته می شود تا لحظات شاد و خاص مراسم ثبت شده و به صورت کلیپ های دلخواه در اختیار شما عزیزان قرار گیرد. کلیپ فانتزی سه دقیقه ای، لحظات زیبایی جشن تولد کودک شما را با موزیک دلخواهتان به تصویر می کشد. در کلیپ بک استیج یک کلیپ بامزه تهیه می شود تا شیرینی این روز به یاد ماندنی در کامتان باقی بماند. تیم تخصصی ما به فکر اشتراک گذاری این لحظات ناب با دیگر دوستان و عزیزانتان بوده و کلیپ یک دقیقه ای اینستاگرامی را نیز برای شما عزیزان تهیه می کند. پس از اتمام مراسم، عکس ها و فیلم زیبای مراسم است که تک تک لحظات خاطره انگیز آن روز را برای شما حفظ می کند و عکاسان حرفه ای ما کاملاً به این موضوع واقف بوده و نهایت تلاش خود را برای شکار لحظات ناب و به یاد ماندنی به کار می بندند.

پذیرایی جشن تولد کودک

پذیرایی در روز جشن تولد بسیار مهم بوده و اکثر خانواده ها نسبت به این موضوع وسواس خاصی دارند. تیم متخصص ما منوی مورد علاقه کودکان و بزرگ سالان را تهیه کرده و پذیرایی در جشن تولد کودک به صورت میان وعده و عصرانه مناسب سن کودکان و بزرگ سالان سرو می شود. البته اگر شما پذیرایی خاصی برای جشن تولد کودک خود در نظر دارید می توانید آن را با ما در میان گذاشته تا منوی مورد علاقه شما در صورت امکان در جشن تولد سرو شود. پذیرایی در روز جشن تولد کودک با دو منوی مناسب برای کودکان و بزرگ سالان سرو می شود. منوی مناسب کودکان شامل خوراکی های مورد علاقه کودکان مانند اسمارتیز، پاستیل، مارشمالو، پاپ کورن و چوکوپای است که با میان وعده سالاد میوه و بستنی کامل می شود. برای پذیرایی از والدین گرامی و افراد بزرگ سال حاضر در جشن تولد کودک، منو شامل چای، نسکافه یا آبمیوه، بیسکویت، کیک شکلاتی و چوب شور با میان وعده سالاد میوه و بستنی سرو می شود. منوی پذیرایی به صورت بسیار خاص و فنی انتخاب شده است تا سلیقه های متنوع را پوشش داده و امکان استفاده از تمام خوراکی ها را برای میهمانان عزیز به وجود آورد.

سرو غذای خانگی در جشن تولد کودک

در کنار سرو منوهای مخصوص کودکان و بزرگ سالان، مهمانان شما با غذاهای خانگی فینگر فود نیز پذیرایی می شوند و به عنوان منوی عصرانه، سالاد ماکارونی و ساندویچ سرد همراه با نوشیدنی، آبمیوه، ژله و پودینگ سرو می شود. در کنار یک جشن عالی، پذیرایی نیز در نوع خود بی نظیر است تا با وجود اقلام بسیار متنوع پذیرایی، رضایت تمام سلیقه ها حاصل شود و لذت در کنار هم بودنتان مضاعف شود. در منوی پذیرایی به دلیل تنوع زیاد اقلام خوردنی، فینگر فودهای خانگی برای پذیرایی در نظر گرفته شده اند تا امکان پذیرایی میان وعده و مناسب سنین مختلف وجود داشته باشد و هم اینکه مهمانان بیشتر از فضای جشن لذت برده و غذای سبکی را نیز میل نمایند.

بادکنک آرایی جشن تولد کودک

دیزاین سالن جشن تولد کودک با استفاده از بادکنک های فویلی و لاتکس در طرح ها و رنگ های متنوع وجود دارد که مناسب با سلیقه و انتخاب شما بادکنک آرایی برای مراسم جشن تولد کودک انجام می شود. بادکنک آرایی برای جشن تولد کودک مورد علاقه بسیاری از کودکان است و فضای شادی را برای آن ها ایجاد می کند. در انتهای مراسم نیز می توانید بادکنک ها را به میهمانان کوچک خود هدیه داده تا یک یادگاری دوست داشتنی از مراسم جشن را به همراه خود ببرند. بادکنک های رنگی متناسب با تم انتخابی شما برای جشن تولد کودک استفاده می شود تا زیبایی مراسم جشن تولد کودک دو چندان شود. جنس بادکنک ها بسیار مقاوم بوده و برای ساعت های طولانی حالت خود را حفظ کرده و کم باد نمی شود. برای دیزاین میز پذیرایی استفاده از بادکنک، ایده بسیار خوبی است.

گل آرایی جشن تولد کودک

گل آرایی فضای سالن، بسیار ایده به روز و فرح بخشی است. چرا که فضای سالن با گل های زیبا و رنگارنگ مناسب سلیقه شما دیزاین شده و جشن تولد کودک دلبندتان را زیباتر و روح نواز تر می کند. در فضای عطر آگین گل ها جشن تولد کودک بسیار سر زنده تر برگزار خواهد شد و حال و هوای فضای تولد را بسیار لذت بخش تر خواهد کرد. وجود گل های زیبا در کنار گل زیبای زندگیتان در هنگام ثبت تصاویر مراسم، بسیار زیبا و به یاد ماندنی خواهد بود. گل ها با زیبایی منحصر به فردی که دارند از هر حیث مناسب انواع جشن بوده و زیبایی مراسم را دو چندان می کنند. در کنار فضای زیبایی که گل آرایی برای جشن تولد کودک شما ایجاد می کند، فضای عطرآگین با حضور گل های متنوع بسیار لذت بخش خواهد بود.

شمع آرایی جشن تولد کودک

اگر به فضاهای خاص و رومانتیک برای دیزاین جشن تولد کودک خود علاقه مند هستید، می توانید شمع آرایی را مد نظر داشته باشید. شمع آرایی به صورت موردی و در قسمت هایی از مراسم مانند سرو غذا و کیک یا در ابتدای مراسم خالی از لطف نیست. هم چنین اگر کودک دلبندتان دارای هنر خاصی باشد مانند نواختن قطعه ای موسیقی که بخواهد آن را به نمایش بگذارد، استفاده از دیزاین شمع آرایی بسیار مناسب خواهد بود. به منظور خوش آمد گویی به میهمانان در ابتدای مراسم یا نوشتن جملات احساسی برای ابراز احساسات به کودک دلبندتان، استفاده از دیزاین شمع آرایی پیشنهاد مناسبی است.

گریم صورت در جشن تولد کودک

گریم صورت در روز جشن تولد کودک برای کودکان بسیار جذاب و به یاد ماندنی است و خاطرات آن روز شیرین را خیلی بهتر در عکس ها به تصویر می کشد. لحظات شیرین یک جشن به یاد ماندنی با گریم های عروسکی و خاص کودکانه دو چندان شده و فضای مفرحی را برای کودکان به وجود می آورد. گریم صورت کودکان با کادری کاملاً حرفه ای و خلاق صورت گرفته و طرحی زیبا متناسب با چهره کودک دلبندتان بر روی صورت آن ها نقش می بندد.

جشن تولد کودک با تم اسب تک شاخ

برگزاری جشن تولد کودک با تم شخصیت های کارتونی یک فضای کاملاً کودکانه و صمیمی را برای جشن تولد کودک رقم می زند. کودکان با این شخصیت ها همزاد پنداری کرده و رؤیاهای خود را واقعی تر لمس می کنند. شخصیت کارتونی اسب تک شاخ برای بسیاری از دختر بچه ها جذاب بوده و تم صورتی این شخصیت کارتونی مراسم جشن تولد کودک دلبندتان را بسیار دل پذیرتر می کند. دیگر تزیینات مراسم جشن تولد کودک نیز می تواند متناسب با این تم طراحی شده و با نور پردازی های متفاوت، فضای جشن تولد زیباتر شود.

تم تولد اسب تک شاخ

تم تولد اسب تک شاخ

جشن تولد کودک با تم اسمورف ها

جشن تولد کودک با تم شخصیت کارتونی اسمورف ها برای بسیاری از پسر بچه ها جذاب می باشد. تزیین سالن با تم آبی شخصیت کارتونی اسمورف ها مورد علاقه بسیاری از خانواده ها می باشد. زیبایی این تم با طراحی منحصر به فرد خود، فضای جشن تولد را بسیار زیبا و رؤیایی می کند. برگزاری جشن تولد با این تم زیبا برای پسر بچه ها بسیار مناسب بوده و خاطرات کودکانه منحصر به فردی را برای آن ها رقم خواهد زد.

تم تولد اسمورف ها

تم تولد اسمورف ها

جشن تولد کودک با تم اسپایدرمن

برگزاری جشن تولد کودک با تم های مختلف این امکان را فراهم می کند تا برگزاری جشن تولد برای تمام سنین با جذابیت های فراوان امکان پذیر شود. اسپایدرمن از شخصیت های مورد علاقه بسیاری از پسر بچه ها است که قهرمان ذهنی آن ها محسوب می شود. با انتخاب تم اسپایدرمن برای دیزاین جشن تولد فرزند دلبندتان او را به قهرمان جشن خود تبدیل کرده و این حس منحصر به فرد را برای او ایجاد می کنید. تم اسپایدرمن با طراحی خاص و رنگ آمیزی جذاب، فضای تولد را بسیار متفاوت خواهد کرد. کنتراست رنگی در این تم زیبا، فضای تولد را بسیار تحت تأثیر قرار داده و جذابیت عکس ها دو چندان می کند.

تم تولد اسپایدرمن

تم تولد اسپایدرمن

جشن تولد کودک با تم انگری بردز

شخصیت انیمیشنی انگری بردز نه تنها برای کودکان جذاب و دل نشین است که برای خانواده ها نیز از جایگاه بسیار خوبی برخوردار است. تم انگری بردز، فضای جشن تولد کودک دلبندتان را بسیار خاص کرده و جذابیت ویژه ای به آن می بخشد. این پرنده های کوچک به ظاهر عصبانی شادی بخش فضای تولد کودک دلبندتان می شوند و فضای دل نشینی را برای تولد این کوچولوهای آسمانی به وجود می آورند. تم انگری بردز با رنگ آمیزی متنوع مورد توجه بسیاری از خانواده ها است. این تم با ایجاد فضای متفاوت در جشن تولد کودک، خاطره این روز شیرین را به خوبی در ذهن ها ثبت می کند.

تم تولد انگری بردز

تم تولد انگری بردز

جشن تولد کودک با تم فروزن

شخصیت فروزن برای بسیاری از دختر بچه ها از جذابیت بالایی برخوردار است. این شخصیت زیبای کارتونی با رنگ بندی آبی، فضای بسیار زیبایی را برای جشن تولد فرزند دلبندتان به وجود می آورد. اگر به دنبال طرحی زیبا و منحصر به فرد برای دختر دلبندتان هستید، این تم زیبا را انتخاب کنید. تم فروزن فضای تولد را رؤیایی کرده و از فرزند شما در روز جشن تولد یک پرنسس واقعی می سازد. دختر بچه ها با تم جشن تولد فروزن به خوبی ارتباط برقرار کرده و فضای تولد خود را با این تم بسیار می پسندند. شخصیت کارتونی خاص مانند فروزن برای بسیاری از دختر بچه ها شخصیت محبوب کارتونی محسوب می شود که تجربه بودن در فضایی با این شخصیت کارتونی برای آن ها جذاب و دوست داشتنی است.

تم تولد فروزن

تم تولد فروزن

جشن تولد کودک با تم بی بی نوزاد پسر

تیم فنی ما با ارائه انواع تم ها، برگزاری جشن تولد را برای رنج های مختلف سنی کودکان به وجود آورده است. تم بی بی نوزاد پسر برای برگزاری جشن تولد برای نوزادان پسر بسیار مناسب بوده و فضای زیبایی را برای مراسم فراهم می کند. این تم تولد با طراحی متناسب و رنگ آمیزی آبی برای نوزادهای پسر، مورد توجه بسیاری از خانواده ها قرار گرفته است. تم بی بی نوزاد پسر بسیار جذاب بوده و ثبت خاطرات تولد با این تم، به یادماندنی خواهد شد.

تم تولد بی بی نوزاد پسر

تم تولد بی بی نوزاد پسر

جشن تولد کودک با تم بی بی نوزاد دختر

تم بی بی نوزاد دختر نیز برای نوزادان دختر طراحی شده است. این تم با رنگ آمیزی صورتی، فضای جشن تولد را بسیار دل نشین می کند. نوزاد زیبای شما در مجموعه ای از تزیینات صورتی رنگ مانند یک نگین درخشیده و خاطره شیرین این مراسم هرگز از ذهنتان نخواهد رفت. تم بی بی نوزاد دختر برای والدین خوش سلیقه ای که می خواهند مراسم جشن تولد نوزاد دلبندشان را به زیباترین نحو ممکن ثبت کنند، پیشنهاد می شود. تم صورتی بی بی نوزاد دختر فضای عکس ها بسیار خاص و رمانتیک می کند.

تم تولد بی بی نوزاد دختر

تم تولد بی بی نوزاد دختر

جشن تولد کودک با تم اردک دونالد داک

اگر فرزند شیطون و بازیگوشی دارید، تم اردک دونالد داک برای جشن تولد کودک، گزینه مناسبی است. این تم تولد با شخصیت جذاب کارتونی اردک دونالد داک و رنگ بندی زیبای آبی و زرد فضای تولد را بسیار شاد و لذت بخش خواهد کرد. شخصیت کارتونی اردک دونالد داک از شخصیت های کارتونی قدیمی است که والدین نیز با آن خاطره دارند و کودکانه های بسیاری از والدین نیز با این تم تولد زنده می شود. برگزاری جشن تولد با تم اردک رونالد داک یک حس نوستالژیک و مشترک را برای تمام مهمانان حاضر در مراسم به وجود می آورد.

تم تولد اردک دونالد داک

تم تولد اردک دونالد داک

جشن تولد کودک با تم باب اسفنجی

شخصیت جذاب و نو ظهور باب اسفنجی از آن دسته شخصیت های کارتونی است که تمام رنج های سنی با آن آشنایی دارند. تم تولد باب اسفنجی مورد پسند بسیاری از خانواده ها و فرزندان می باشد. رنگ آمیزی زرد تم باب اسفنجی فضای تولد را بسیار شاد می کند و خاطره بسیار خوبی را برای فرزند دلبندتان رقم می زند. این تم زیبا برای کودکان دختر و پسر جذاب بوده و فضای فانتزی برای جشن تولد کودک ایجاد می کند. دیزاین جشن تولد کودک با تم باب اسفنجی برای ایجاد یک فضای منحصر به فرد و به روز در بهترین روز زندگی فرزند دلبندتان انتخاب جالبی خواهد بود.

تم تولد باب اسفنجی

تم تولد باب اسفنجی

لباس با تم دلخواه برای جشن تولد کودک

در کنار تم های متنوع برای برگزاری جشن تولد کودک، امکان طراحی و سفارش لباس با تم دلخواه شما امکان پذیر می باشد. به منظور هماهنگی کامل با دیزاین تولد، لباس با تم های تولد، چشم نوازی خاصی را در مراسم به وجود می آورد. طراحی این لباس ها بسیار منحصر به فرد بوده و از حیث زیبایی کم نظیر است. تمام تلاش تیم تخصصی ما داشتن مراسم یونیک برای فرزند دلبند شما می باشد. لباس با تم های تولد زیبایی عکس ها را دو چندان کرده و هماهنگی خاصی را در فضای تولد به وجود می آورد. والدین با پوشیدن لباس با تم تولد به دلخواه خودشان وارد قلمرو کودکانه شده و ساعاتی را همراه با فرزند دلبندشان در این فضای فرح بخش سپری خواهند کرد. تیم حرفه ای ما از ایده های ناب شما برای طراحی لباس بهره گرفته و تمام تلاش خود را می کند تا رضایت شما عزیزان را جلب نماید. البته لباس با تم های تولد به صورت آماده نیز وجود دارد که شما عزیزان بسته به سلیقه خود می توانید از لباس های آماده انتخاب نمایید.

سالن برگزاری جشن تولد

برگزاری جشن تولد نیلگون جون

کیک جشن تولد کودک

سفارش کیک جشن تولد کودک با تم دلخواه نیز از خدمات منحصر به فرد تیم تخصصی ما می باشد. کیک تولد با رنگ های متنوع و طراحی های منحصر به فرد در دو نوع خامه ای و فوندانت برای پذیرایی جشن تولد کودک شما سرو می شود. کیک تولد از موارد جذاب هر تولدی محسوب شده و برای کودکان بسیار اهمیت دارد. دیزاین و طراحی کیک در کنار کیفیت مواد و طعم آن بسیار مهم بوده و شیرینی برگزاری یک جشن تولد بی نظیر را کامل می کند. انتخاب کیک تولد متناسب با تم تولد، زیبایی مراسم جشن تولد کودک را دو چندان می کند. مراسم جشن تولد کودک با دیزاین فوق العاده و کیک تولد خوشمزه با طرح و رنگی زیبا، خاطره ای به یادماندنی را برای کودک دلبندتان رقم خواهد زد.

گیفت دلخواه برای جشن تولد کودک

در انتهای مراسم می توانید با دادن هدیه و گیفت های دلخواه، لذت حضور در مراسم جشن تولد کودک دلبندتان را برای میهمانان دو چندان کنید. این سپاسگزاری کودکانه از جانب کودک دلبندتان می تواند شیرینی حضور را برای مهمانان بسیار خاص و منحصر به فرد کند. گیفت های هدیه در انواع و اقسام متنوع و متناسب با سلیقه شما در روز جشن تولد، خاطره به یاد ماندنی را برای میهمانان به وجود می آورد. اگر به دنبال ایده های خلاقانه برای مراسم جشن تولد کودک خود هستید، ارائه گیفت های فانتزی و خاص پیشنهاد مناسبی است.

سرزمین جشن تولد کودک سویل لند

سرزمین جشن تولد کودک سویل لند